رویه ارسال سفارش

پیک موتوری ( ویژه شهر تهران )

طبق این امکان مشتریان تهرانی میتوانند سفارشات خود را ثبت نموده و توسط پیک موتوری در کمتر از 4 ساعت محصول خود را در محل انتخابی تحویل کالا دریافت نمایند .

لازم به ذکر است در این روش شما میتوانید از امکان پرداخت در محل که ویژه شهر تهران است استفاده نمایید بدین صورت که پس از ثبت سفارش گزینه پرداخت را روی پرداخت هنگام تحویل کالا تظیم کنید .

با این کار هم میتوانید مبلغ سفارش را بصورت نقد پرداخت نمایید وهم می توانید با دستگاه پوز (POS) همراه پیک این پرداخت را انجام دهید .

https://stockserver.ir/wp-content/uploads/2019/10/bike-delivery-1-400x400.jpg
https://stockserver.ir/wp-content/uploads/2019/10/post-delivery-400x400.jpg

پست پیشتاز

این نحوه ارسال مختص به سراسر کشور می باشد و مشتریان می توانند سفارشات خودرا در بازه 24 الی 72 ساعت ( طبق اعلام شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ) تحویل بگیرند .

بدیهی است که استفاده از این نوع ارسال منوط به تسویه نمودن صورت حساب خود است .

سفارشاتی که هر روز بعد از ساعت 12 ثبت شوند ، روزبعد ارسال خواهند شد و تمامی سفارشاتی که تا قبل از ساعت 12 هرروز به ثبت رسیده باشند در همان روز ارسال می شوند .

* پس از تحویل بسته پستی توسط استوک سرور ، کد رهگیری مرسولات پستی در پنل مربوط به پیگیری سفارشات مشتری درج خواهند شد .

تیپاکس

این شرکت خصوصی امکانی را فراهم آورده که طبق آن مرسولات بصورت درب به درب ارسال می گردند . بدین صورت که پس از ثبت سفارش مأموران تیپاکس بسته را از درب واحد ارسال استوک سرور تحویل گرفته و درب منزل مشتری تحویل می دهند . طبق اعلام شرکت تیپاکس تمامی مرسولات 24 ساعته به دست مشتری خواهند رسید .

نکات ضروری :

  • امکان دارد تمامی مرسولاتی که به سراسر ایران از طریق پست و تیپاکس ارسال می شوند ، در زمانی خارج از تایم مقرر شده توسط این دو شرکت به دست مشتری برسند لذا فروشگاه آراد موبایل هیچ گونه مسئولیتی درقبال این موضوع ندارد .
  • سفارشاتی که بصورت در محل می باشند ؛ قبل از تحویل باید تسویه شوند و پیک موتوری موظف است که محصول را پیش از تسویه حساب تحویل ندهد . خواهشمندیم همکاری لازم را با پیک مبذول نمایید تا روند ارسال مرسولات بسیار سریع تر صورت گیرد.
  • مشتریان عزیزی که میخواهند پرداخت در محل داشته باشند ، پیش از ارسال باید نحوه پرداخت خودرا مشخص کنند تا پیک موتوری بتواند مناسب با شیوه شما تجهیزات لازم را حمل کند .
  • تمامی سفارشات استوک سرور در بسته بندی های مهر و موم شده تحویل پیک ، پست و تیپاکس می شوند . اکیداً از تحویل گرفتن بسته ای که باز شده است خودداری کنید و سریعا با واحد پشتیبانی استوک سرور تماس حاصل فرمایید.
https://stockserver.ir/wp-content/uploads/2019/10/tipax-delivery-400x400.jpg

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه