سرور DL380 Gen9

سرور DL380 Gen9

سرور DL380 Gen9 از بالاترین کارایی، توانایی ارتقای بالا و قابلیت اطمینان برخوردار میباشد و دارای سرویس دهی قوی و در دسترس بودن بالا میباشد. با برخورداری از گارانتی جامع، این سرور تبدیل به جزء ایده آلی برای محیط شبکه ای شما میشود.

با طراحی ای برای کم کردن هزینه ها و پیچیدگی ها، این سرور از آخرین پردازنده ی اینتل E5-2600 v4 با 21% افزایش قدرت استفاده میکند و دارای مموری اچ پی 2400MHZ DDR4 میباشد که از 3 ترابایت حافظه پشتیبانی میکند و 23% بازدهی بیشتری دارا میباشد. سرور DL380 Gen9 از 12Gb/s SAS و 40 Gb NIC پشتیبانی میکند و دارای محدوده وسیعی از آپشن های محاسباتی میباشد. همچنین از تکنولوژی مخصوص Proliant که با نام HPE Presistent Memory شناخته میشود بهره مند است، که با NVDIMMها سازگاری بالایی دارد و سطح بالایی از کارایی و آنالیز حجم های کاری ارائه میدهد. شما میتوانید ساده ترین محاسبات و پیچیده ترین برنامه ها را با این سرور بدون هرگونه شکی اجرا کنید و از در اطمینان بودن، لذت ببرید.

ویژگی ها

تصویر سرور DL380 Gen9

طراحی انعطاف پذیر

شاسی سرور DL380 Gen9 دارای طراحی جدید انعطاف پذیری میباشد که دارای آپشن Universal Media Bay اچ پی میباشد که میتواند از 8 تا SFF 24 و یا 4 تا LFF 12 پشتیبانی کند و همچنین دارای درایوی در قسمت پشتی خود میباشد که به مشتری انتخابی برای افزونگی و اطمینان مالی میدهد.

مموری Presistent Memory اولین DIMM غیر فرّار (NVDIMM) میباشد که برای سرورهای proliant بهینه سازی شده است و کارایی و جهندگی بالای دیتاها را برای پایگاه های داده و حجم های کاری ارائه میدهد. کنترلرهای Smart SAS HBA و HPE Flexible Smart Array در ترکیب با آرایه هوشمند SATA به شما اجازه ی انعطاف پذیری در انتخاب کنترلر مورد نیاز شما و محیط کاری شما میدهد.

کارایی سطح جهانی

سرور DL380 Gen9 از پردازنده Xeon E5-@600 v3 و v4 با 22 هسته استفاده میکند و دارای 12G SAS و 3 ترابایت Smart memory میباشد.

منبع پاور HPE از بازدهی بالای 96% برخوردار میباشد، دارای ماژول بکاپ Flexible Slot Battery میباشد و از سرویس HPE Power Discovery پشتیبانی میکند. همچنین این سرور از استانداردهای دمای بهینه تری برخوردار میباشد و با HPE Extended Ambient Operating Support به کم کردن هزینه های خنک کردن کمک میکند. لازم به گفتن است که این سرور با پشتیبانی از GPU تکی و دوگانه و با استفاده از روش Active and Passive به سرعت بخشیدن عملیات های حجم کاری کمک میکند.

مدیریت سریع زیربنا سرور DL380 Gen9

در این سرور HPE OneView مدیریت زیربنایی را برای سادگی اتوماسیون در سرتاسر سرورها، استوریج ها و شبکه به ارمغان میاورد. همچنین برای نظارت بر سلامت زیربنا و مدیریت های مربوط به آن میتوانید از داشبورد آنلاین HPE Insight Online نهایت استفاده را ببرید.

لازم به ذکر است که میتوانید با ابزار نظارت HPE iLO از راه دور سرور خود را نظارت و عملیات های لازمه را برای آن انجام دهید و آن را در حالت بوت UEFI کانفیگ کنید.

در سرور DL380 Gen9 میتوانید با Smart Update آپدیت های نرم افزار و درایوها را بهینه کنید و زمان های خاموشی را به حداقل برسانید. این سرویس متشکل از مدیریت کننده ی آپدیت هوشمند (SUM) و بسته سرویس پرولیانت (SPP) میباشد.

مشخصات کلی سرور DL380 Gen9

مشخصات سرور DL380 Gen9

اگر سوالی درمورد مشخصات یا قیمت این سرور و یا بقیه تجهیزات شبکه دارید، میتوانید به قسمت تماس با ما مراجعه بفرمایید.

  • admin
  • 14 دی 1402
  • 102 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه